Spring naar de inhoud

Kinderopvang

Kinderopvang en buitenschoolse opvang Keikidz

Kinderopvang en buitenschoolse opvang De Weiert

Binnen het gebouw van kindcentrum de Weiert bieden wij als kinderopvangorganisatie KeiKidz kinderopvang aan, aan kinderen van 0 – 12 jaar.

Kinderdagverblijf:

Op het kinderdagverblijf zijn er twee groepen; een babygroep (0-2 jaar) en een peutergroep (2-4 jaar). We hebben twee mooie aparte ruimtes met volop speelmogelijkheden en voldoende uitdaging die passend is bij de leeftijd van de kinderen. Op onze babygroep hebben we ruimte voor maximaal 8 kinderen en op onze peutergroep voor maximaal 12 kinderen.

Er staan vaste pedagogisch medewerkers op de groepen die de kinderen een veilige plek bieden om zich spelenderwijs te kunnen ontwikkelen. Dit in het eigen tempo van het kind en met oog voor zijn/haar unieke eigenschappen.

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 7:30 – 18:00 uur met de mogelijkheid van verlengde opvang vanaf 7:00 of tot 18:30 uur.

Wij zijn 52 weken per jaar open. Tijdens de officiële feestdagen zijn we gesloten (2e kerstdag, nieuwjaarsdag, Koningsdag, 2e paasdag, Hemelvaartsdag en 2e pinksterdag).

Meer informatie over het kinderdagverblijf op de Weiert vindt u op KeiKidz

Direct contact met een van onze Pedagogisch Medewerkers op de Weiert: 06-42564929

Buitenschoolse opvang  De Weiert.

De buitenschoolse opvang bestaat uit één groep voor maximaal 30 kinderen. We hebben de beschikking over een mooie, ruime groepsruimte en het plein van de school.  De groep wordt begeleid door vaste pedagogisch medewerkers.

Om de rust op de groep te bewaren splitsen wij de groep op de drukke dagen en maken wij gebruik van de ruimtes van school en de peuteropvang.

Op de BSO is volop ruimte om te ontspannen en te spelen met leeftijdsgenoten. Er worden uitdagende activiteiten georganiseerd, afgestemd op de wensen en de leeftijd van de kinderen.

Wij vinden het belangrijk om een huiselijke sfeer te creëren en de kinderen het gevoel te geven dat ze hier zichzelf kunnen zijn.

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 7:30 – 8:30 uur met de mogelijkheid van verlengde opvang vanaf 7:00. En aansluitend op de schooltijd tot 18:00 uur. Verlenging mogelijk tot 18:30 uur.

Meer informatie over de buitenschoolse opvang op de Weiert vindt u op de website van KeiKidz

Direct contact met onze locatie: 06-13492045

samen uniek